torsdag den 12. maj 2011

Love Love

Jeg vil musikmæssigt betegne mig selv som en rockpige for det er faktisk det eneste jeg rigtig gider høre på. Der kan selvfølgelig snige sig nogle dejlige poppede sange ind engang imellem, men generelt er det rocken jeg falder mest til. Ét band harmonerer dog ikke helt med min beskrivelse: Take That

Jeg har siden jeg var helt lille -lille som i 11 år - været kæmpe Take That fan. Dengang pga. dansen, nu pga. sangene og showsene de sætter sammen. Derfor var det med stor glæde jeg igår opdagede de har lavet soundtracket til den nye X-Men film! Det er jo kæmpestort eftersom den bliver udgivet i hele verden nærmest. 

Igår optrådte de med den for første gange til National Movie Awards -og jeg var solgt! For mig er det den bedste Take That sang der er lavet! (i denne omgang vel at mærke. Never Forget bliver aldrig vippet af pinden). Den noget klistrede titel "Love love" fik mig til at tro det var en ballade, men nej tværtimod minder den meget om deres seneste single "Kidz". Hør den engang og fortæl mig den er fantastisk! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...