lørdag den 14. maj 2011

Forår i det fri

Igår var jeg på havnen til Forår i det fri, som er noget den lokale radiostation ANR står for. I år havde de virkelig nogle fede navne på programmet... Eller okay fede og fede.. Jeg var kommet for at høre 2 af navnene resten kunne jeg ikke lide... De to jeg ville høre var The Storm  og Jon & Clemens. Derudover var der Joey Moe, Xander og Clara Sofie. Xander er jeg virkelig ikke begejstret for, så det blev nogle laaange 20 min. da han skulle spille! Men de andre gav mig hvad jeg var kommet efter.  Da Jon blev på blev jeg jo teenager igen. Jamen altså han er jo stadig popstars Jon jeg var forelsket i da jeg var 16-17 år :) Jeg synes dog han så temmlig utilpas ud på scenen, men ok han har også haft nogle hårde år, der nok gør ham lidt ubekvem deroppe...Faktisk synes jeg Champion Part II er temmelig nice nok mest pga. Jons vers deri:

"Hvis du nu ku se det jeg ser
Ville du nok gå efter mer
Håber det det hele værd
For jeg’ den jeg er for jeg’ den jeg er
for jeg’ den jeg er
Når drømmen den går ud så giv det sidste skud
Jeg står her sku endnu så sig mig hvem er du?
Jeg husker det i sagde og jeg kæmpede mig tilbage
Til dagen jeg går i graven kan du ikke mit navn?
så ka’ du kalde mig champion champion champion"



The Storm fuckede lidt op under deres den sidste sang Lost in the fire. Jeg ved ikke om Pernille Rosendahl glemte teksten, eller om det var keyboard manden der fejlede. I hvert fald stoppede de nummeret og startede forfra, hvilket jeg synes var temmelig amatør agtigt. Men trods alt var jeg ikke skuffet og jeg er stadig kæmpe The Storm fan for de laver jo noget genialt musik. Jeg ved ikke om der er flere af de her koncerter, men hvis der er så kan jeg klart anbefale jer at tage til dem.

I aften står den på MADS LANGER!!!!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...