fredag den 6. maj 2011

Water for Elephants

Igår var jeg til premieren på Water for Elephants med den überskønne Robert Pattinson  og Reese Witherspoon.  Jeg troede egentlig ikke filmen var særlig god, helt ærlig den handler jo om et cirkus ikke?! Så sådan helt ærlig tog jeg kun ind for at se den fordi ham Rob havde hovedrollen deri. HOLD DA OP hvor blev jeg overrasket! Det er virkelig en af de bedste film jeg har set længe og det baserer jeg på jeg både grinte, græd og stadig tænker over historien deri. Den kan jeg virkelig kun anbefale jer at tage ind og se! 


1 kommentar:

  1. Jeg skal se den næste weekend. Til at starte med ville jeg også se den pga. Den mandlige hovedrolle;) men da jeg så, så traileren for den rørte den et eller andet i mig.
    Efter at have læst dit indlæg, glæder jeg mig bare endnu mere til at se den :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...