onsdag den 11. maj 2011

Seasalt grøn-te

Ja så sprang jeg også med på bølgen. Jeg måtte jo prøve det dersens Seasalt grøn te. Jeg læste om det hos Fashion is on fire, der havde set det i en test i magasinet Q. 

I Q skriver de:

"Seasalt KUR-TE er Danmarks mest populære “slanke-te”, som virker ved at rense ud i gennem fordøjelsessystemet. Man drikker teen gennem 14 dage, hvilket typisk giver et vægttab på 3-4 kg…..” 



Arh det er måske også lidt overdrevet ikke? Eller er det? Jeg ved det ikke, men nu prøver jeg. Der er en pige i en af mine grupper på Madlog, der har prøvet det og hun har tabt 500 g på den første dag, så måske er det slet ikke urealistisk?  Lige meget hvad er det vel godt at blive renset lidt ud. 


Teen er købt i Matas til 50 kr for 7 breve. Det er en lidt pebret pris, men man skal drikke ét glad hver anden dag i 14 dage og derefter holde 14 dags pause. Vender selvfølgelig tilbage med en anmeldelse om 14 dage.

2 kommentarer:

  1. hold da op, nice :-) glæder mig til at høre anmeldelsen

    SvarSlet
  2. Jeg har prøvet den to gange. Jeg spiser rigtig sundt, og bruger madlog.dk men jeg tabte mig slet ikke mere end jeg plejer.. Ca. 0,5 Kg i alt om ugen ved sund mad, tee og motion samtidig.
    Jeg glæder mig til at høre om den virker for dig :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...