torsdag den 19. maj 2011

Syg igen igen

Jeg er blevet syg -igen! Halsbetændelse igen igen! Det er virkelig træls for jeg har bare ikke tid til at være syg lige nu. Vi har projektaflevering om 14 dage, så det dur bare ikke et af gruppemedlemmerne ligger sig syg. Jeg har sovet hele dagen indtil nu, men har endelig taget mig sammen til at skrive lidt på projektet. Vi har lige fået en mail fra sygehuset, hvor vi skal ud og præsentere vores projekt og løsningsforslag her den 15. juni... Det stresser mig altså en smule!! 


Så vågnede jeg jo også op til den enormt dårlige nyhed, at Malte stopper som trommeslager i Dúné -ynglingsbandet hvis det skule være gået nogles øre (øjne?) forbi.. Ih ha! Først Cille og nu Malte! Det er hver gang jeg skal til koncert med dem et bandmedlem går ud. Måske ville det være bedst for alle hvis jeg bare ikke så dem live mere! Til sommers koncerter har de hyret en anden trommeslager, så der er ikke nogle koncerter der bliver aflyst. Derefter er jeg godt nok spændt på hvad der sker.. For mig at se kan der ske tre ting. Den første er den jeg bedst kan lide: Et andet bandmedlem overtager trommerne! Jeg er dog i tvivl om nogle af de andre overhovedet kan spille trommer... Det andet er de hyrer en ny trommeslager, men jeg er simpelthen ikke meget for ideen om et helt nyt medlem i Dúné! Dog kan jeg bedre lide det end min sidste løsning: Bandet går i opløsning! Håber for guds skyld ikke det er de mulighed der bliver valgt! Nu får vi se.


Så har jeg også lige fået denne her pakke ind af døren:



Ja den vender på hovedet, men det må i leve med. Magtede ikke at åbne et billedredigeringsprogram vel. Jeg havde ellers svoret jeg ikke ville købe mere hos elf efter jeg fik deres (elendige) neglelakke, men alligevel var der lige noget der fristede. Hvad det var må i lige vente med at se til jeg gider stå op af min seng og tage billeder :)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...