mandag den 16. maj 2011

Maaaads


I lørdags stod den på endnu en koncert og det kommer nok ikke som en overraskelse at det var Mads Langer jeg skulle ind og se! Det var virkelig en fantastisk koncert som altid! Jeg ved ikke hvad det er ved Mads Langer, men han rører mig virkelig dybt med hans sange. Det sammen med hans jyske dialekt og charmerende humor gør bare hans koncerter unikke. Jeg begyndte dog ikke at tude ha ha! Men der var bestemt andre der gjorde det. 


Nitusinde.nu var også enige med mig i, at det var en fremragende koncert og at han bestemt har potentiale til at falde blandt stjernerne. Jeg er bare glad for folk i DK endelig har fået øjnene op for den lille mand med det fantastiske musik.


Billeder herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...