tirsdag den 8. marts 2011

Opstart af kur og lækker aftensmad

Jeg er begyndt på min kur igen. Af en eller anden grund har jeg fundet lidt motivation igen og forhåbenligt går der lidt tid før jeg mister den denne gang, selvom jeg udemærket godt kan mærke jeg ikke er så motiveret som jeg burde være. Og så hjalp det bestemt ikke, at Telia sendte det her hjem til mig igår:
 

Mums 3 lille stykker mørkt chokolade! Meeen jeg fik heldigvis plads til dem i kaloriebudgettet! Jeg er en sucker for chokolade. 

Nå men nu jeg er i gang med min kur igen kan jeg også poste nogle lækre retter jeg har prøvet af engang imellem, ja ja indrømmet, når kuren ikke er igang er min mad ganske alm. og vildt kedeligt. Jeg har oveni købet taget mig sammen til at lave madplan i denne uge, jo jo det er store sager. 
I dag stod det på hvad Alletiders Kogebog kaldte kalkungryde og selvom jeg byttede kalkun ud med kylling havde det nu ikke noget med en kalkungryde at gøre. Men anyways så smagte det rigtig godt og jeg vil derfor lige dele opskriften med jer:


På billedet (som der er taget fra Alletiders Kogebog) er der brugt spaghetti jeg har dog selv brugt ægnudler, da jeg synes de smager bedre og der er mindre kalorier i. Her er opskriften:


Jeg puttede lidt sød chilisauce ovenpå det kan anbefales.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...