torsdag den 31. marts 2011

New In

Igår tog jeg mig endelig sammen til at tage ned og løbe. Jeg arbejder meget for tiden og det er oveni jeg har temmelig travlt på Uni, så lige i de sidste par uger er min træning gået lidt i vasken. Jeg håber jeg får tiden tilbage i næste uge. Nå men som sagt tog jeg mig endelig sammen for at tage ned og træne bare for at finde ud af jeg havde glemt mine løbesko! Hold nu op hvor blev jeg irriteret der! Nå men så er det jo godt at det Fitness World jeg træner i ligger inde i Friis, så jeg kunne ligeså godt lure butikker nu jeg var der... Shopping er vel også en slags motion ikke?..

I Bahne fandt jeg de her bordskånere/dækservietter ja jeg ved ærlig talt ikke hvad de hedder:

De er fra Södahl og jeg har ville købe dem flere gange, men har aldrig taget mig sammen. Igår var de så sat ned fra 50 kr til 10 kr pr. stk. og så blev jeg ligesom nødt til at købe dem! Jeg købte 3 af hver og de pynter super fint på mit spisebord.

Så kom jeg også til at gå i H&M, hvor jeg fandt mig et par short og støvler:





Jeg kan simpelthen ikke huske hvornår jeg sidst har haft shorts på. Måske da jeg var 14 eller sådan noget? Mine lår har ganske enkelt været for fede til det så flot ud og så synes jeg kun man har kunnet få noget virkelig korte nogle her de sidste par år. Men dem her sad rigtig godt og havde den helt rigtige længde. Indtil sommer kommer (som den forhåbentlig snart gør) har jeg tænkt mig at bruge dem udenpå et par strømpebukser. Støvlerne er faktisk højere end de ser ud til og de kommer ikke helt til sin ret på billedet. I formen minder de meget om de her støvler fra Zara som Acie altid har på og som jeg har forelsket mig hovedkulds i. De ser skide godt ud, men jeg skal vist ikke ud og gå lange ture i dem. De er temmelig svære at gå i. 

Herefter skyndte jeg mig ud af Friis igen for det er jo egentlig meningen jeg skal gemme mine penge til jeg skal til Berlin i næste måned. Nåede dog lige at finde en sidste ting, nemlig en gave til min kæreste. Han har fødselsdag i næste uge og har altid problemer med at finde gaver til ham. Jeg håber han synes om denne her. :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...