lørdag den 5. marts 2011

Tanker

Jeg har med vilje ikke lavet et veje indlæg igår, både fordi jeg ikke havde tid, men også fordi vægten viste jeg havde taget 700 g på (there I said it!).. Jeg er slet ikke motiveret til at tabe mig for tiden og det er super træls!.. Jeg prøver på at motionere så meget som muligt i den her tid, hvor jeg mildest talt bare skovler ind, men som vægten så pænt siger, så er det altså ikke nok. Det må blive en ommer fra næste uge! Og jeg siger næste uge fordi jeg har en dejlig weekend med god mad foran mig, så gider simpelthen ikke stramme op før mandag.

Om en times tid skal jeg ned og træne med min veninde. Vi prøver begge at komme i form til at kunne løbe en 5 km til maj i Alt for damerne løbet og jeg har jo næsten været der én gang. Så fik jeg ondt i ryggen og måtte lægge (eller ligge? Jeg har ikke styr på de to ord) stille i sengen to uger. Herefter startede jeg på 0 igen. Kan ikke engang løbe 2 km nu. Damn you astma! Men det går jo frem af hver gang jeg står op på det løbebånd og det er jo SÅ skønt at se og en herlig følelse hver gang jeg får mig selv overtalt til at tage afsted og træne. 

I aften skal jeg på date med min kæreste. Det bliver overhovedet ikke noget fancy bare en omgang Bones (jeg har sindsygt lyst til de ben der for tiden) og så i biffen og se Alle for en. Den glæder jeg mig virkelig til at se! I morgen skal vi til barnedåb ved min dejlige venindes (og min kærestes faster) lille baby. Det skal nok blive hyggeligt, i hvert fald når kirketuren er overstået. God jeg hader sådan en gudstjeneste. Det er jo måske det mest kedelige jeg har været med til. 

Håber i får en dejlig weekend derude -vejret er jo helt fantastisk i de her dage! Den sol gør underværker for ens humør hva :)




Da foråret har meldt sin ankomst (denne gang er jeg sikker på det er for good) har jeg købt mig et par solbriller. Ja det er dem der er vist ovenover (samt et flot flot morgenhår) Jeg overvejer at investere i et par RayBan, men var ikke sikker på om de var mig. Fandt dem her i H&M for 60 kr og tænkte jeg lige kunne gå med dem lidt for at bestemme mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...