torsdag den 10. marts 2011

Shelly feathers

Jeg har forelsket mig i denne halskæde, hvor er den flot. Jeg så den på en anden blog (som jeg selvfølgelig ikke lige kan huske navnet på) i går aftes. Den er fra Shellyfeathers og jeg tror lige denne her version hedder Chi chi og så koster den kun 108 kr. Billigt billigt, men desværre ikke billigt nok til jeg kan få den. Jeg skal jo spare sammen til en meget spontan (synes jeg) studietur vi pludselig skal på i næste måned. Men forelsket i den det er jeg altså.


I aften skal jeg hjem til min søster, der holder en lille afskeds komsammen. Hun flytter jo væk fra det mørke Jylland og hele vejen til København. Det bliver ikke rart at undvære hende (eller hendes saks), men jeg forstår nu godt hun gerne vil til en større by. Forhåbenligt vender hun hjemad igen engang og indtil da har jeg en god undskyldning for at tage på weekendture til KBH. 

Men afskedskomsammen betyder selvfølgelig også jeg bryder kuren i dag og det er lidt ærgerligt for jeg synes egentlig det har gået rigtig godt hele ugen. Men hva det er jo kun en enkelt dag og det skal der også være plads til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...