fredag den 1. april 2011

Aprilsnar

Aprilsnar er noget mærkeligt noget! Hvem har fundet på, at bare fordi det er den 1. april, så må man narre hinanden ligeså tosset man vil? Ja jeg spørger bare fordi jeg synes det er underligt og fordi jeg gang på gang hopper på den. I år er der heldigvis ikke nogle, der har prøvet at narre mig (hvis de havde var det sikker lykkedes), men jeg synes nu medierne har haft nogle gode nogle i år. I morges var Sidney Lee i Go'morgen Danmark for at fortælle han bare har spillet skuespil de sidste 6 år og han i virkeligheden er Michaels Brødsgaard og psykologistuderende. Han har lavet et eksperiment med hvor let man kan blive kendt, se klippet her:

 Jeg synes nu det er super godt fundet på og synes det er enormt fedt Sydney selv er gået med til det. Det afslører dem måske lidt, at de begge er ved at flække af grin under interviewet. Af andre gode har min tidligere arbejdsplads DFDS også udsendt en pressemeddelelse om, at grundet de høje oliepriser appellerer de til børn og voksne om ikke at bevæge sig for meget rundt på skibet. Det giver mindre vibrationer i vandet og dermed kan man formindske brændstofforbruget. Men min yngling må nu være et jobopslag på Jobindex. Her søger Finn Nørbygaard medlemmer til et nyt folkeparti, hvor kravene bl.a. er, at man har folkelig appel og har deltaget i offentlig tv-shows, tag et kig her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...