lørdag den 30. april 2011

Royalt bryllup


Så i det? Aj hvor var hun smuk!! Som jeg tidligere har skrevet her på bloggen er jeg jo virkelig en sucker for alt royalt, så derfor befandt jeg mig jo naturligvis foran tvet igår hele dagen, da der blev vist brylluppet med Prins William og Kate Middelton (som så nu er Duchess Cathrine).. 

Jeg synes virkelig hun var smuk. Den kjole der var jo bare HELT perfekt! Designet af Sarah Burton for Alexander McQueen WOW siger jeg bare. Det gjorde jo kun det hele endnu mere perfekt, at de blev gift i Westminster Abby (som alle de engelske royale gør) som jo efter min mening er den smukkeste kirke i verden...

Ih ha hvem der bare var prinsesse hva! Ha ha ja jeg satser stadig på det er mig der får Harry, så forvent at se mig i den kirke næste gang der er bryllup derovre fra ;) Han var naturligvis også mit højdepunkt igår:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...