tirsdag den 19. april 2011

Shopping

Lidt shopping blev det også til, men jeg fandt desværre ikke så meget. Jeg havde jo skrevet om her, at jeg gerne ville have et par af de sko med hjem fra Zara, men dem jeg fandt af dem synes jeg bare ikke var flotte på mig. Jeg fandt dem her, men synes 80 euro var lige i overkanten af hvad jeg vil give for stilletter lige nu. I stedet fandt jeg de her ballerinaer til 10 euro -det var lige til at overkomme.


I en billig smykkebutik fandt jeg også de her ringe, som jeg tror jeg bliver super glade for:


En enkelt kjole fra Zara blev det dog til i stedet for skoene (mest fordi jeg lige manglede en til   at feste i den sidste dag):



Sidste billede er jo klart det bedste køb! Nye Ray-Ban solbriller!!!! Jeps jeg føler mig ligeså cool som Brandon når jeg har dem på ;) Det var egentlig ikke denne her model jeg ville have haft, men modellen jeg ville havde var kun i butikken i en for stor størrelse og så i lilla. Og jeg synes, når man køber så dyre briller skal det gerne være nogle, der kan holde i lang tid og være uafhængig af hvad der er moderne. Det kan lilla briller ikke helt. Anyways her er de:


Og på (Taget i Zoologisher Garten, der var lige ved siden af vores Hostel):





3 kommentarer:

  1. Fede køb og ja de solbriller er nok det bedste, de er super fede!! Er sikker på du bliver glad for dem længe, hvis du ikke som dumme mig smider dem væk.. Har derfor nu en h&m "efterligning haha..

    //Ditte

    SvarSlet
  2. Fede ting - jeg er især vild med den store, røde ring!

    /Anne
    http://paaskrump.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tak :) Ja jeg er helt vild med de solbriller og passer virkelig godt på dem. Det er min frygt jeg glemmer dem et eller andet sted, eller sætter mig på dem eller sådan noget :-/

    Ja jeg er også helt vild med den store røde ring. Generelt er jeg ret vild med røde ting :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...