søndag den 10. april 2011

Er foråret på vej?

Hvor er der skønt vejr i dag! Eller det var der nu også igår, men der var jeg på arbejde, så det tæller ikke! :) Jeg har siddet på vores altan og lavet lektier i et par timer nu -i t-shirt -uden at fryse! Jeg synes det er vildt! Og jeg ser det helt sikkert som et tegn på foråret endelig et kommet. En ting, der også hører med til foråret er regn og i følge vejrudsigten skal der regne alle dage jeg skal være i Berlin -det stinker jo big time! 

Jeg skulle have været på arbejde i dag, men fik fri, da de også have bedt en anden om at komme. Det er fantastisk for nu kan jeg rent faktisk nå at pakke til min Berlin tur! Jeg skal være på uni fra kl 8-16.15 i morgen, så der er ikke meget tid til jeg skal mødes med resten af studiet på banegården kl 5.45 tirsdag morgen.. Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme så tidligt op.. 

Håber i har haft en dejlig weekend derude og har nydt vejret!


PS. Forresten vil jeg lige give jer et lille tip! Mads Langer giver nemlig online koncert fra Sverige her kl 17 - se den her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...