lørdag den 23. april 2011

Påske

Jeg er lidt stille her på bloggen for tiden. Jeg har ikke påskeferie og efter min Berlin tur har jeg super travlt med projekt på Uni... Samtidig har alle andre ferie, så jeg skal jo nå at se alle de mennesker der er hjemme i Nordjylland på ferie. Det er super hyggeligt, men lidt stressende. 



Jeg startede ud i onsdags med at mødes men 3 folkeskoleveninder jeg ikke ser særlig tit. Vi mødtes på en café og senere tog vi et smut på Irish House for at høre live musik. Torsdag mødtes jeg med mine to papsøstre. Vi mistede kontakten efter deres far døde, hvilket er rigtig ærgerligt. Vi begyndte at snakke sammen sidste år og har mødtes med den ene sidste år, men nr. to søster var det første gang jeg så i en 7-8 år. Hvor var det herligt at se dem igen! :)



Igår var jeg i Hobro for at være barnepige for min niece og nevøer. Ganske hyggeligt, men hold da op hvor kan sådan to knægte larme! Heldigvis går det mest ud over min kæreste -det er jo ham de kan pøle lidt med. I dag står den så på arbejde og i morgen er der så barnedåb med min mindste niece. Puh jeg frygter den gudtjeneste lidt. Den kommer garanteret til at tage flere timer fordi der er påske! Ja i kan nok godt høre jeg ikke er det store kirke menneske. 

Billederne har ikke noget med indlægget at gøre. Det er bare lidt mere billedspam fra Berlin. Jeg håber i nyder påsken og jeres ferie, hvis i er heldige at have sådan en. :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...