søndag den 3. april 2011

Tanker

Weekenden har igen stået på arbejde og jeg føler mig virkelig virkelig udkørt! Lørdag arbejde jeg 11 timer og søndag nåede jeg op på at have 8 timer, hvor jeg egentlig havde håbet jeg kunne slippe efter de 4-5 timer. Jeg har alt for meget at se til for tiden og føler virkelig jeg under prioriterer min skole. Forhåbenligt er det kun en måneds tid til det skal fortsætte sådan her.

 Lønnen er selvfølgelig rigtig god, men som det har været den seneste tid har jeg ikke tid til andet end arbejde og skole. Jeg har ikke haft tid til at overholde kuren og endnu mindre tid til motion og specielt det sidste går mig meget på!… Jeg skal jo deltage i et løb her i slutningen af maj og vil gerne komme i mål med en god tid. Jeg synes selv jeg var begyndt at have gode resultater, men jo mindre jeg træner jo værre bliver de resultater desværre. Denne uge har jeg slet ikke løbet og som det ser ud i næste uge finder jeg ikke tid der heller. Jeg overvejer at stå tidligere op for at løbe om morgenen før jeg tager i skole, men spørgsmålet er om jeg ikke bare ender med at få mig selv kørt ned? Et eller andet bliver jeg i hvert fald nødt til at gøre. 

Nu er der så småt også kun ved at være en uge tilbage til jeg skal på studietur og jeg glæder mig rigtig meget! Tror det jeg glæder mig mest til er at komme væk fra skole og specielt fra arbejde! Det bliver herligt! Knapt så herligt bliver det at skulle med toget fra Aalborg kl. 6 for at være i Berlin kl 14… Ih jeg er ikke et morgenmenneske! Forhåbenligt kan jeg sove lidt i toget. Jeg går i øvrigt og leger lidt med tanken om at købe et par Ray-Bans når jeg er dernede, men jeg har endnu ikke fundet ud af hvilken model det skal være. Har i nogle forslag?

Nu vil jeg skynde mig over til tv'et og se White Hawks smadre Blue Fox :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...