mandag den 11. april 2011

New In

Jeg har egentlig ikke tid til at skrive indlæg i dag, men da det pludselig gik op for mig, at jeg skal undvære min computer og mit internet til på lørdag skyndte jeg mig at tænde for den med det samme! I samme anledning kunne jeg jo lige flashe min fine nye ugle:


Mange har den efterhånden, men den kostede 30 kr, så jeg slog til med det samme. 

Jeg er lige kommet hjem fra Uni og skal nu til at pakke til Berlin turen. Jeg skal op kl 4.15 i morgen!! Ja i så rigtigt 4.15!! Jeg ved ikke hvordan det skal kunne lade sig gøre, men jeg bør jo nærmest gå i seng om lidt for at kunne nå at være frisk der. Som i kan se på billedet har jeg sat mig godt til rette i en stol, for nu skal jeg til at lave playliste til togturen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...