søndag den 6. november 2011

Årets DMA


Så i DMA igår? Ih hvor jeg elsker det er tilbage på tv! Den helt store vinder blev jo Agnes Obel og det er jo fuldt fortjent. Det musik hun laver er sindsygt lækkert, jeg er sikker på det er godt helt ind i sjælen at høre hendes dejlige stemme og musik. Derudover fik Nik&Jay jo Årets ærespris og det deler sikkert vandene (som Nk&Jay jo altid gør), men jeg synes nu også den var helt fortjent. MEN aftens højdepunkt var for mit vedkommende at The William Blakes vandt både for Årets rockudgivelse OG for Årets danske gruppe! Så fedt! Det eneste jeg var lidt skuffet over var, at Carpark North ikke vandt i de kategorier de var nomineret i. Og nå ja over alle de kendtes tøj! Det var virkelig noget kedeligt tøj de havde få allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...