tirsdag den 22. november 2011

Bellas wedding dress

Så er det endelig lykkes mig at finde  et billede af Bellas brudekjole som jeg skrev om her! Den er oven i købet til salg til den nette sum af $999 i Alfred Angelo's Bridal. Er den ikke smuk??

Billeder herfra

Jeg elsker virkelig ryggen på den. Men jeg synes faktisk udskæringen bagpå var meget dybere på Bella. Jeg har lige vist min kæreste billedet og han er enig; Udskæringen var dybere. Men det gør den kun smukkere. Udover kjolen er det også rimelig oplagt at vise de smukke sko Bella havde på dertil. Skoene er fra Manolo Blahnik og koster $1295.


Billede herfra

4 kommentarer:

  1. Jeg er ikke så tosset med den foran - men den er sygt flot bagpå!!!
    Godt man allerede er gift, og ikke kan lade sig lokke af den slags kjoler!;oD

    SvarSlet
  2. Ja det er også mest bagsiden jeg er vild med, specielt den rigtige Bella har på, der går endnu mere ned.. Åh så flot!... Jeg overvejer jo nærmest at købe den bare for jeg har den når jeg engang skal giftes ha ha :)

    SvarSlet
  3. Ryggen er så smuk, men jeg synes den var utrolig grim med syningerne foran, der lignede den mere en billig konfirmationskjole. Skoene er til gengæld gudesmukke ;-)

    -Julie
    www.99dresses.dk

    SvarSlet
  4. Szeroka gama sukien ślubnych, wesele my Ci strona internetowa Zapraszamy do oglądania i zakupu, dobry start życia tutaj:vestiti da cerimonia 2014 abiti da festa ingrosso sukienki weselne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...