onsdag den 30. november 2011

Remington Krøllejern

Jeg købte jo i weekenden et lækkert krøllejern og jeg mangler lige at give jer lidt informationer om det. 

Det er fra Remington og hedder Pearl Pro Curl kostede 399 kr og kan købes i Matas butikkerne, eller på deres webshop her.
Det laver virkelig nogle lækre store krøller og det kan virkelig anbefales. Jeg ved jeg kommer til at få brugt mit rigtig rigtig meget i fremtiden. Billedet nedenfor er temmelig utrolig (hurra for PhotoBooth), men det er taget dagen efter jeg lavede krøllerne og det er faktisk lige før jeg synes krøllerne er pænere der. Men i hvert fald holder de krøller der bliver lavet mega godt. Mit hår plejer generelt at glemme krøllerne er blevet lavet i løbet af aftenen nemlig.


<-- Husk nu lige give-awayen ude i siden ;)



1 kommentar:

  1. Det ser virkelig flot ud dit hår - har ledt efter et godt krøllejern længe nu :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...