torsdag den 17. november 2011

Breaking Dawn

Jeg har til forpremiere på Breaking Dawn Part 1 igår. Jeg vil selvfølgelig ikke afsløre for meget her om filmen, da det vil være kæmpe spoiler for jer andre, men jeg kan afsløre så meget at Breaking Dawn bogen er min absolutte favorit i serien og den er blevet læst rigtig meget! Specielt del 1 er jeg kæmpe fan af, så derfor var  jeg temmelig spændt på om part 1 nu levede op til mine forventninger, men ligesom alle de andre bøger levede den fuldt op til dem! Jeg synes virkelig de har fanget alt det væsentlige og filmatiseret dem præcis som jeg havde forestillet mig det i mit hoved. Men det synes jeg faktisk de har gjort ved alle filmene. Jeg synes altid man synes bogen er bedre end filmen, men lige ved Twilight serien synes jeg de ligger side om side. Selvfølgelig er der flere detaljer i bøger, man kan jo ikke have alt med. I hvert fald kan jeg kun opfordre jer til at købe en billet og tage ind og se den! Den er super god! Min dejlige kæreste blev slæbt med ind og se den og han synes også den var helt okay :)

Forresten var Bellas brudekjole VIRKELIG smuk!! Wow! Den vil jeg også have! Hvis jeg lige vejede en 100 kg mindre end jeg gør ville jeg nok også være flot i den. Den er designet af Caroline Herrera, men det er desværre ikke lykkedes mig at finde et billede af den endnu, men det kommer nok. De har været temmelig gode til at holde den kjole hemmelig, så ingen billeder før filmen har haft premiere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...