lørdag den 5. november 2011

J-dag og Juleønsker


Min kæreste har sat mig til at skrive en ønskeseddel, da han gerne vil ud og købe min gave allerede nu. Kender i så ikke det der med man ønsker sig vildt meget, men overhovedet ikke kan huske hvad det er når man skal skrive det ned! So far er jeg kommet på ovenstående: 2 x Maria Black ringe, Line&Jo ring, Tefal Quick&hot, The William Blakes cder og et ByBiehl armbånd med Camilles charms. Og jeg ved bare jeg ønsker mig så meget mere end det, men det hele er bare væk lige nu. Typisk. Det er også alt for tidligt med de juleønsker endnu efter min mening!

Igår var jeg ude og spise i Frederikshavn med nogle venner og efterfølgende et smut i byen for at smage på juleøllen. Kan det passe jeg er den eneste der rent faktisk synes den øl er god? Nå men der var jo Tuborg julemænd og hvad der ellers hører sig til J-dag. Super hyggeligt! I dag skal den bare stå på ren afslapning og så glæder jeg mig enormt til at se DMA i aften! Jeg synes er er fantastisk det er tilbage på TV efter kun at have været vist online i et par år. 

Hav e dejlig weekend derude :)

2 kommentarer:

  1. Der er nogle fine ting du ønsker dig :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med ringene!

    Din blog er rigtig fin - du er velkommen til at komme forbi min!

    Milana fra http://modeverden.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...