torsdag den 3. november 2011

Bilka du er dejlig


Yesh yesh jeg er så bleg, at mit ansigt går i et med vindue og væg ;) Det nok meget godt for jeg ser virkelig træt ud i dag. Og det skyldes primært herligheden på billedet nedenunder! Min kæreste havde lukket døren til soveværelset, da han tog på arbejde 6.15 i morges og da katten sover på mig om natten ville hun naturligvis ud da han lukkede døren. Og så var jeg ligesom vågen... gaaaab.  Nå men det var jo egentlig strikken på billedet ovenover jeg ville vise jer. Af alle steder fandt jeg den i Bilka igår til 129 kr! Jeg elsker farven, den er dejlig varm og vigtigst af alt: Den kradser ikke!


4 kommentarer:

  1. Kan kun sige det samme, jeg elsker Bilka. Min yndlingsskjorte er købt i bilka :D

    SvarSlet
  2. Nårh! Sjovt som Katte, i alle afstøbninger, altid får mit hjerte til at smelte!:oP

    SvarSlet
  3. Jo, det var lige præcist Columbine! Godt at jeg ikke var den eneste der tudede til den!:)

    SvarSlet
  4. Trine Lykke: Ja engang imellem kan man altså gøre nogle kup derude :)

    Fru Buur Bækgaard: Kan høre du har det ligesom mig. Jeg kan simpelthen ikke stå for dem :)

    Amanda: Den er også ret voldsom synes jeg. Og jeg mindes endda jeg først så den i min gymnasie tid!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...