lørdag den 26. november 2011

I don't want to be

anything other than me... Sangen som de fleste nok kender af Gavin DeGraw. Men sagen er den, at allerede før Gavin blev rigtig kendt med denne sang blev den titelsang på en af mine absolut ynglingsserier; One Tree Hill
Sagen er den, at den dejlige serie nu har filmet sit sidste afsnit og det er på tide at tage afsked med de "venner" jeg har fuldt siden de gik i Tree Hill High og det er faktisk lidt sørgeligt! Men all good things must come to an end og indrømmet, serien er heller ikke så god som den har været, men jeg synes nu stadig den har skilt sig ud i mængden i den tid den har kørt. Jeg mangler heldigvis stadig at se et par sæsoner (ser dem på nettet for kan ikke finde ud af om de overhovedet bliver vist i Danmark mere) før mit farvel kommer. Jeg ser dog frem til at se den sidste sæson og specielt hvordan de sidste afsnit udarter sig. 

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...