lørdag den 19. november 2011

Så står du bare der som du er


Indrømmet Joey Moe hører normalt ikke til på mine playlister, men på det seneste har han altså sneget sig stille og rolig ind i mit hjerte. Det startede med Skakmat og nu er det Dobbeltslag. Jeg ved sangene er virkelig poppede og virkelig cheesy, men hans tekster fanger mig bare med det samme. Dobbeltslag indeholder omkvædet

Du mit et og alt. Alt i en.
Alle mine drømme i den samme kvinde. 
Så står du bare der, som du er.
Smukkere end sol over Saint Tropez.
Mit hjerte slår dobbeltslag.

Jamen hvordan kan man ikke blive forelsket i ham lige der spørger jeg bare?! Selvfølgelig hjælper det også gevaldig, at sangen er peppet op med en af mine ynglingssange fra barndommen nemlig Scatman (Ska-ba-bop-ba-dop-bop) med Scatman John.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...