tirsdag den 22. november 2011

Police bells and church sirens





Så er der nye solbriller til mig for det har man nemlig sindsygt meget brug for på denne årstid! Aj, sagen er den, at jeg skal til fødselsdag her i december, hvor temaet er politi og røvere... Eller noget i den stil.. Jeg skal i hvert fald være politimand og vi ved jo alle, at man ikke er en rigtig politimand før man har et par aviators på ha ha! Derfor måtte jeg straks ind og finde et par på nettet. Jeg fandt et par Ray-ban kopier til en 50,- fra Kinas land eller sådan noget i den stil. Det er nu ikke fordi jeg vil reklamere for kopivarer, men jeg havde ikke lige råd til at ofre over 1000 kr for et par ægte på en udklædningsfest. Nå anyways, så mangler jeg vist efterhånden kun et par håndjern og evt. en hat... Nogle der har ideer til hvor jeg skal finde det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...