torsdag den 24. november 2011

Essie


Igår gav jeg et tip om billige Essie lakke og da jeg selv stod og manglede nogle nye lakke bestilte jeg dem med det samme. De kom så allerede med posten i morges. Udemærket! :) Jeg bestilte de fire der ses på billedet nedenunder (i får et andet indlæg, hvor i bedre kan se dem) og rigtig nok så kom jeg til at bestille to af den samme, så den giver jeg til en af jer en af de kommende dage. Jeg skyndte mig at tage den blå på, så nu er jeg spændt på hvor godt de holder. 


2 kommentarer:

  1. Hej Charlotte,Tak for dit køb! faldt lige over dit indlæg. hvis du har bestilt forkert bytter vi gerne neglelakken gratis. Du har ubegrænset returret hos os :-) sender du den retur refunder vi portoen med en rabatkode til dit næste køb og udsender gratis en ny bytte farve. Bare til Info... Mvh. Og go weekend. Andreas Højbak /billigvoks.dk

    SvarSlet
  2. Tak for informationen Andrea :) Jeg tror nu bare jeg giver den videre og gør en anden glad med den :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...