tirsdag den 29. november 2011

Mondue


Yay pakke til mig! Jeg skrev tidligere et indlæg om et super flot halskæde fra Mondue.dk. Desværre gik halskæden lidt i stykker første gang jeg havde den på, så jeg puttede den i tasken. Da jeg kom hjem var den i mange stykker. Da den var forholdsvis billig forventede jeg ikke de ville gøre så meget ved det og de havde desværre ikke flere af den halskæde heller, så jeg troede egentlig bare jeg fik mine 100 kr retur. Men her blev jeg positivt overrasket! Jeg kunne bare vælge en ny halskæde, så det gjorde jeg. Den koste flere penge, men det var åbenbart ligemeget. Det var virkelig god service set i forhold til, at alt skaden bestemt ikke var deres skyld, men min egen. I kan se kæden jeg valgte på nedenstående billeder:


Min kat synes også det var et godt nyt legetøj! Jeg sætter nogle billeder ind senere, hvor jeg har den på. Så er det lettere at se hvor flot den er. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...